lauantai 15. toukokuuta 2010

Youth Of The Nation

Duude. Vittu neljättä päivää viedään. On olot kovat mutta seuraukset viel kovempia. Fuck that shit. Päässä piipittää, saa nähä mitä mun keho sanoo huomen... Fuck this fuck this.. Olen nuori. Olen nuori niinkuin kaikki muutkin nuoret. Suomen nuoret... Tässä meidän tulevaisuus. Onko minulla tulevaisuutta? Ken sen tietää... En ainakaan minä. Mä oon kuiteski tätä menoa haudassa kohta...
Tuntuu muutes siltä että tää elimistö tekee vallankumousta nyt..: Vittu että potkii koko systeemi pihalle nyt...

Who's to blame for the life that tragedies claim
No matter what you say it don't take away the pain
That I feel inside, I'm tired of all the lies
Don't nobody know why
It's the blind leadin' the blind
Guess that's the way that the story goes
Will it ever make sense somebody's gotta know
There's gotta be more to life than this
There's got to be more to everything
I thought exists

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti